Cuma, Eylül 18, 2009



Bayram seyran ,böyle kalabalık akraba ziyaretleri beni boğar daima.Rahat olamıyorum napsamda,herkesin çok meraklı ve seni mecbur bırakan soruları,ilginç önerileri,akıl veren tarzlarından hazzetmiyorum hiç.Zira yinede kırmamak adına yollar göründü bize,dayanabildiğimiz kadar.Şimdi deniz kenarı bir yerde olmak vardı,ben ve yalnızlığımla...

197 günlük katil yakalandı sonunda,Türk milleti bir 197 gün daha bu konunun mutfak,giriş,gelişme,sonuç ve gelecek kısmıyla eminim fazlasıyla haşır neşir olacaktır.

Ve bir konu daha,Can Dündar...

Kimsenin özel hayatı kimseyi ilgilendirmez fikrini savunurum daima ama kayıtsız kalamadım.

Aldatmayan erkek görsem kafamı keseceğim,şu an konuya dair yazdıklarım klişe ama erkelerde klişe maalesef,hepsi aynı halt.Aldıkça vermeyi unutan, yaşamını adayan,seven kadınına daima yamuk yapan,sağ gösterip sol vuran,hiçe sayan,küçük dağları ben yarattım havasında,şımardıkça şımaran…

Neden diye bir kitap vardı sana ait,sorguluyordu her şeyi,şimdi ben sana soruyorum neden???

O ince cümlelerin sahibi,uzun uzun okuduğum adam ,karısını aldatmış,öpüşürken yakalanmış.Hadi öpüştün niye başka bir kadınla,hadi aldattın niye ulu orta yerde öpüştün,hadi öpüştün niye yakalandın,yakalandın niye hala evlisin,karının en önemlisi çocuğunun yüzüne nasıl bakacaksın?18 yıllık emek bir çırpıda hiçe sayılır mı böyle?

Sevmek suç değil,başkasına aşık olmak da değil ama onca yıllık eşini ,çocuğunu küçük düşürmek neden?O kadına aldatılma psikolojisini yüklemeye,ruhuna bir ömür kapanmayacak bir yara açmaya hakkın var mı?Çocuğunun okul sıralarında bu konuyla ne kadar başı ağrıyacak hiç düşündün mü?Kadınlara ,adamlara ve cinselliğe bakışı ne olacak ilerleye yaşlarda?

Okumuyorum artık o güya pek hisli yazılarını,Protesto ediyorum,Midemi bulandırdın,Kurwa mac.

Seven, özverili kadın aptaldır,erkek onu hesaba almaz.İyi gün,kötü gün birlikteliği yoktur,yalandır.Kötü günde erkek eşinin dizinin dibindedir,iyi olduğu gün başka hatunlar peşinde.Yazık.

Hepinize sizi yere yapıştıracak kadınlar diliyorum,siz ona hayatınızı adasanız da,kendi hayatından size zırnık koklatmayacak,her gün sizin hayatınızdan çaldıkça çalacak,aldıkça alacak ve hiçbir zaman vermeyecek,verse de size yetmeyecek!

Spatulayla kazınsanız bile asfaltta erimiş ,yapışmış parçalarınızın kalmasını diliyorum…

Sevgiyi ve saygıyı hak etmiyorsunuz…

Aşk mı,oda ne aman uzak kalsın….

7 yorum:

Kaka Kuka dedi ki...

Bu hırs bu hiddet bu şiddet nedir yahu ? Biraz sakinleş .. Adam eşşeklik etmiş sende zalimlik diliyorsun oldu mu şimdi ?

Adsız dedi ki...

zalimliği haketmiyor muyuz bazen biz erkekler?bu dişigeyik çok dişi,hırslı,akıllı kız sevdim ben yazılarını

emir

Dişi Geyik dedi ki...

zalimlik etmiyorum ; kısaca hislerimi ve düşüncelerimi özetledim ayrıca merci Emir iltifatların için...

Hayalet dedi ki...

Olayı bilmiyordum, yazını okuyunca "Can Dündar mı bu gerçekten?" diye şaşkınlıkla baktım.

Dişi Geyik dedi ki...

normal şartlar altında kamuoyunda yaratılan paravan gündemleri sevmiyorum ve ilgilenmiyorum da,Can Dündar olması sebebiyle yazdım sadece ve üzülerek ...

Travis dedi ki...

sen de mi can? mican

Hayat Belki Bazen dedi ki...

Yazının Can Dündar kısmıyla ilgili.Daha doğrusu Can Dündarlı kısmının Can Dündarsız kısmıyla ilgili.Biraz haksızlık mı yapıyorsun ne. Genellemeler,tümevarımlar. Aldatmayan erkeklere ödüller verilmiyor ülkemizde, haber de olmuyorlar ne yazık ki(ki buna gerek de yok,olması gereken normal de bu değil mi aslında) ve inanıyorum aldatan(dediğin sıfatları hak ediyorlardır eminim)erkekler kadar aldatmayan büyük bir kitle de yaşıyor .